Sunday, 16 September 2012

The Student Life Part 2...

Hii Hiiii,,
As I said yesterday, I'm all moved in my new student flat, so yay. I've managed to get a few pics of my flat for yass,,.
they're nothing spectacular because for some reason the living room/kitchen decided to be mega dark this morning which is rubbish!

 Anyway here's my cute bedroom...
Yep most of my stuff is pink,, I've decided to take the girly option this year. Haven't got a clue why but hey hoo, I think it all looks cute and cosy.
I love my new room and its actually massive compared to the room I had at my Mum and Dads house so that's an added bonus!! I love my double bed too, first time in my life that I've had a bed bigger than a crappy single bed all to myselffff :D! I proper love my duvet cover as well, it's just the cutest!!!!!! With different coloured little birdies on.. aw! The pink in it matches my wall colour perfect aswell.. which is lucky!
YAYYYY!!! I just love it.. don't know how long it will stay tidy for mind :/.. cba thinking about that after the parties and what not that's going to go on here,, yaaa!! funn though!

My shelves are also jam packed, I didn't think all my things were going to fit in hah.. Everything just squashed close together! But it all fits and looks pretty so woooo! Success! I also have myself a massive wardrobe, which isn't full because I can't afford to buy loads of clothes to fill it which sucksssss! Can't wait until I get paid next week! And then the week after my student loan goes in! I must remember not to blow it all at the start of the year this time.. oopsieee!! I've actually turned major geek and worked out how much money I'll have roughly, per week, after my rent has been taken out,. hah.. geeky but v.helpful guys. I'd highly recommend doing it if you're living away from home because you can't really afford to run out of dosh!

This is also my mega cute en-suite bathroom... yessssss.. I said en-suiteee... eee I'm posh!! Lmaooo, getting a bit carried away with myself here.
Yeah, I didn't really want to take photos of my shower and toilet haha,, I figured that that would be a little bit weird.. and no-one wants to see a photo of a randomers loo.. so I'll leave that out,, I just wanted to show you guys my cute pink bathroom accessories. Including, yes, Hello Kitty mouthwash, which tastes of bubblegum.. Not sure if I'm a true 20 year old yet. Still buying stuff like this!

Right, these photos of my living room/kitchen are actually horrific, the lighting really wasn't on my side earlier this morning,, but I'll put them on anyway and I'll try and get some better ones another day and I'll update this post. So if you're really desperate too see them (which I'm sure nobody is, but ohwell) yeah keep checking out this post and you shall see..
Right, I've managed to take a better photo of my kitchen area wooo, still not that good but ohwell.. here its is.. booo, at the cheeky bin bag making an appearance at the side :(!

That's all for now my lil hunsssss.....
I suppose I better go and look for something productive to do! booooo!!!
Au Revoir...

PS.. the productive things I done involved moving the fridge/freezer from one side of the kitchen to the other and hoovered right through the flat,, so, yay gooo mee :')!

Saturday, 15 September 2012

The Student Life...

Yayyyy... I've finally got my internet all connected up in my flat :D!!! Happy times..
I'll have to get some photos up of my room, I absolutely love it, It's all homely and cosy! I already regret not moving out for my first year of Uni because it's already better than living at home!!
I don't have time to get any up now because my mams being mega cute and taking me out so I can get some food shopping! Not that I have the money to spend on food shopping hah.. but ohwell, I suppose I've gotta eat something!
Everything will be sound by next Friday when I get paid! I'll actually have some money to play with yay!
Anyway my lil' huns, that's about all I've got time for, for now..
Ill most probably update later on today with photos and stufff!! Considering I've got nothing else to do on this Saturday night!

Tuesday, 11 September 2012

The Big Move...

Works been going well yay! Not as bad as i thought it was going to be. Turns out I was extremely nervous for nooooo reason at all! Its all great and everyone is sound.

But the better news is that I move into my new uni flat tomorrow wooooo!! Eventhough I can't be bothered with actually moving everything in hah, it's just effort and I'm knackered! My room at home is sooo bare and empty it so strange :(!

Still excited though! Just can't wait until everything's moved in and I can chill over the weekend then have a full week of work next week to get myself some money to blow over the freshers weeks at uni! Eventhough I'll be working everyday over that week aswell :(! Not too bad though because my shifts start at 4 so lots of recovery time during the day :D!

All exciting and happy, makes a nice change hah!! Yippeeeeee :D

I'll keep you guys updated on the move and what not..

Sunday, 9 September 2012

Very Nervy...

Soooo, I start my new job tomorrow! I'm so nervous :(! I'm sure it will all go fineeeeee but still! Nervvy Nervvy!

Dear meeee, I only have to ring people up and make them buy stuff hah! Can't wait to be hung up on, about 738363736 times yay!

Hmm, well I suppose I should get some sleep even though I had a cheeky nap earlier on! I didn't mean to fall asleep :(! My bad! I'll probably stay up all night and watch bloody Family Guy!

Anywayss,, good night, god bless my little loves!!

Friday, 7 September 2012

Working Girl...

Update on something from yesterdays "Birthdayyyyyy nd Stuff...." post. The part where I complained about having a job interview on the morning of my birthday and that I didn't get the job. Turns out I did YAYYYYY!!! After having quite a crappy day today I got a phonecall at about 3:30pm and I have got the job.
Yeah it's only at a call centre (yes ill be the annoying person you hang up on when I try to sell you something!) but the hours are good with uni and the pay is pretty decent! I go for training on Monday and then it just goes from there I suppose!!! Everythings looking up for once, I'm soooooo happy.

I also found out who I'll be sharing a flat with this year at uni, 3 other girls, who all seem lovely, I've been talking to them over Facebook and stuff,. Exciteddd!!!!!!
Moving out the middle of nexweek yayy!
Things are going gooooood!!! :D! It's about timeee!!!
Cannot wait to start uni now and get back to normal.
Eventhough I'll guarantee in a few weeks i'll be complaining that I can't handle a job and uni and living on my own haha.. I'll be soundddd.. I'll see how it goes and try and hold it all together!

Happy Mooooood!!!

Thursday, 6 September 2012

Birthdayyyyyy nd Stufff....

Heyy Hoooo..
Been sooooo busy, haven't even had time to get on the laptop and what not!
I'm no longer a teenager :(!!!! I obviously had to celebrate.. (eventhough it was 2 days before my actual birthday) and my 20th birthday night out was the drunkest I've ever been in my whole entire life!
I have like 1 photo of the night and thats before we even made it out of the house...
It was obv a girls night for pre-bevvin and I honestly think we had a really good time but I don't really remember hah, so that might be a lie!
Not the best of photos but never mind, it's the only half decent one I've got from that night!
We ended up going to Arena, a club in Middlesbrough, i'll be honest, it doesn't have the best reputation in the world but who cares, I was far too drunk to even notice where I was!

Anyway, there isn't really much I can say about this night because it's all a blur.. all i can say is that I came home with more money than I went out with and people were handing me drinks all night so I'm not complaining yayyyy!!!!

The next day was an absolute disaster! I woke up in my friends bed with the worst hangover! (i must be getting old) It was rank anyway! Then I thought I was fine and I went home, threw up excessively in the toilet got a shower and felt a bit better :')!!!! disgusting but it helped haha! Then I had to get ready because family were coming round to have birthday tea at mine! (worst possible day for it to happen!) I was a mess!!
I made it through the day anyway and got some gorgeous presents and some money off people..
My favourite gift was an Alice in Wonderland necklace and earrings set... My aunty also makes her own handmade cards and she made me one to match the gift!! I loveeeee themm!!!!

Ohhh,, my sister also made some lush cakes for the birthday tea aswell, all made from scratch on the day! They looked soooooo cute,, but I don't like cake :(!!!! I got a few pretty pictures of them before everyone devoured them!
 Anyway, I survived the day and it was all lovely... The next day was my actual birthday yay! Eventhough I had a job interview on the morning :( no sleep in (and I didn't even get the job!) boooo!!! I NEED A JOB! Yeah the rest of the day was pretty chilled out and nice and then at tea time I went for a meal at a local pub with a few friends,. aw cute! Then we went to a friends house and chilled some more.. So all in all I had a good birthday even though I'm old now :(!! never mindddd..
Got to wear my new jewellery for my meal tooo yay! I look proper buzzin to be 20! But I'm not :(! Shame!
My friend Lucy also sent me a lovely text on the day of my birthday rubbing it in a bit that I'm now actually in my 20's haha.. shes daft,, but sadly shes 100% right! whether I like it or not! Here's the sad truth!!! (ignore the rest of the boring text hah,, i cba to go crop it!)

Yep... :(... I'll end on that sad but true note!!!
a now 20 year old Aly....

Tuesday, 4 September 2012

Latest Goings On...

Haven't posted anything for a while, the past few days have been pretty manic. Im also 20 now :( booooo... I wanna be a teenager again!!! Anyway, I'll update later about what's been going on :D..
Ciao for now..
Aly xo